maandag 12 september 2011

geachte meneer of mevrouw van de c-duizent

Eigenlijk vindt ik het te gek voor worden dat ik op het etiket van u wasmiddel het volgende lees: Beschermd uw was! Beschermd met een D!!!!

Van tekentafel tot het moment dat het in de winkel licht, hebben zeker 50 mensen het product en of het etiket gezien of in handen gehad. Mensen die er lang voor geleert hebben om ervoor te zorgen dat uw produkten juist in de winkel komen te liggen. Ben ik dan écht de eerste die ziet dat beschermt hier met een T moet zijn ????

Is het een test, om te kijken of een onjuiste spellingsweize beter verkoopt?
Of is het een test om te zien hoe lang het duurt voordat iemand het ziet?
Of is het gewoon luiigheid?

Nu ik dit schrijf begin ik te tweifelen of ik het wel echt gezien heb.
Morgen zal ik er even een foto van maken en nastuuren.

Met vriendelijke groet,

Een kland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten