zaterdag 27 oktober 2012

honderdduizend blad'ren op een hoop



Op de kleuterschool leerden we vroeger een liedje:

Herfst, herfst, wat heb je te koop,
Honderdduizend blad'ren op een hoop,
Zakken vol met wind,
Ja mijn kind,
Ik weet niet of jij dat aardig vindt.

Ik vond het vandaag wel aardig hoor, toen we een uurtje in het bos liepen.

De kleuren waren dan wel iets minder mooi dan vorige week **klik**  (toen hingen de blaadjes nog wat meer in alle diepe herfstkleuren aan de bomen), maar ik had vandaag wél een goede camera bij me. 
En dat leverde dan weer plaatjes op met een heel andere sfeer. 

En wat knap je daar dan toch van op hè, van zo'n boswandelingetje, als je wakker wordt met een kop vol watten... HAAAAATSJOEEEE !!!!!!


2 opmerkingen:

  1. OOo dat liedje zong ik altijd met de peutertjes van de vrijeschool, en dan lekker door de bladeren stampen...heerlijk daar knap je zo van op!

    BeantwoordenVerwijderen