woensdag 5 december 2012

gat

Altijd als ik ergens een gat in heb, bijvoorbeeld in mijn handschoen, dan hoor ik in gedachten de stem van mijn moeder: 'da's beter als een handschoen in je gat'. En zelf had ze dan de grootste lol :-).

Meestal betekent de opmerking: ' ik heb een gat in mijn handschoen (bijvoorbeeld)' de vraag : 'zou je mijn handschoen (bijvoorbeeld) willen maken?'

Ik heb nu een gat die zijn nut bewezen heeft.

Tijdens het hardlopen kon ik moeiteloos mijn iPhone bedienen.
Zonder koude handen te krijgen kon ik ik mijn touchscreen bedienen om van muziek naar camera te gaan en weer terug. Ik denk dat ik het maar zo laat :-)


5 opmerkingen:

  1. Ik hoorde gisteren van mijn kapster dat er sms handschoenen bestaan, met ruwe topjes aan de vingers... misschien een ideetje als het écht gaat vriezen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat klopt, Trudy, ik heb ze bij de Vrome dReesman gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan moet je daarnaast nog een vingerschoentje kopen. Anders is het zo zielig voor die ene vinger.

    Fijne sinterklaasavond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nieuwe handschoenen, niet speciaal voor het hardlopen, maar ze voldoen en voor het hardlopen en voor het fietsen :)
    Het wordt nu wel echt koud hoor, weet wat je doet... alhoewel, misschien valt een vinger ook wel mee??

    BeantwoordenVerwijderen