vrijdag 5 april 2013

pre-zwijmelen

Lieve medebloggers...

Gaat het bij jullie ook zo, dat je op vrijdag al helemaal klaar zit voor de zwijmelen op zaterdag van Marja ?

Keer op ik keer duik ik terug naar mijn jeugd, en zie ik gewoon voor weken, nee maanden, inspiratie voorbijkomen. Ik vind het gewoon moeilijk om te kiezen.

Ik ga gewoon smokkelen. Ik doe er gewoon één extra. Eén waarbij ik niet echt zwijmel, maar die ik altijd weer leuk vind om terug te horen, vanwege het meezingbrulgehalte en vanwege de bijbehorende 'luchtgitaarsolo's' .

Sweet Child o' Mine van Guns N' Roses, met een hele jonge Axl Rose...


Kwam zojuist deze tegen... sommige mannen worden mooi rijp.
Sommige iets minder.





5 opmerkingen:

  1. Heerlijk enthousiast. Ik kijk er ook altijd naar uit. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ieuw, is dat Axle Rose?????? Dat is schrikken zeg...vond de man altijd wel iets hebben , zo ongeveer dan...pffffff

    ik ben voor het gemak maar elke dag aan het zwijmelen geslagen, er is zoveel mooie muziek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eh nee...sommige mannen worden er idd niet knapper op ;-(

    Ik heb eindelijk een bedrag naar je rekening overgemaakt.
    Sorry dat ik het niet eerder gedaan heb.
    Zet 'm op volgende week!
    Sterkte en suc6
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen