dinsdag 4 februari 2014

Zwijmelen op zinsdag

Dus..... Ik ga naar Pearl Jam !!!!

Ik kan mijn lol niet op vandaag.

Enige tijd geleden hoorde ik dat Pearl Jam zou optreden in Nederland.
Maar helaas... ik hoorde het te laat. Behalve een paar slechte plekken achter in Ziggodome was er niets meer beschikbaar. En Ziggodome? Mwah... logistiek gezien niet de beste plek.

Werchter.... daar zouden ze ook komen. Buitenland, maar toch vele malen dichterbij dan Amsterdam.
Helaas... ook al uitverkocht.
Maar, las ik op de site: ik kon mezelf ook op een reserveringslijst zetten.
Dus dat heb ik maar gedaan. Met een tikkie teleurstelling en met de zekerheid dat ook dit hem wel niet zou gaan worden. Dacht ik ...

Vandaag stond er plotseling een mailtje in mijn mailbox: Of ik de reservering om wilde zetten in een betaling voor tickets! Natuurlijk wilde ik dat! Niets liever dan dat!!! Ik ga dus gewoon Pearl Jam zien.
En daar krijg ik The Pixies bij kado. Met nog een heleboel anderen.

Oké, ik heb niet de illusie dat het net zo legendarisch wordt als het optreden op Pinkpop in de jaren '90. (Waarom was ik daar niet bij ???)




Wat het wel gaat worden, dat zien we wel. Maar Pearl Jam laat ik nu niet meer zomaar voorbij gaan.






4 opmerkingen:

  1. Ik wens je een super optreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch dat je er bij kan zijn. Geniet er met volle teugen van. Wanneer gaat het gebeuren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst nog de carnaval, dan nog de pasen, dan nog de hemelvaart en pinksteren, en dan... als het bijna zomervakantie is..... dan is het eindelijk zover :-)

      Verwijderen
  3. Oh ja, carnaval... dat zie ik dan wel in de trein naar Maastricht. Mannen in lammetjespakken of met grote verentooien en bier in beide handen. Brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen