donderdag 23 maart 2017

Puberprietje... of auti-prietje?


Ik heb nog niet eerder zó hard moeten lachen na het maken van een mammografie.

Thuisgekomen deed ik man en kinderen verslag van het bezoekje aan het ziekenhuis.
Dat het allemaal lekker vlotjes verliep: Ik stond alweer buiten voordat mijn afspraak eigenlijk zou beginnen... een unicum!
Dat de uitslag gelukkig weer goed was.
En dat het allemaal nogal ongemakkelijk en pijnlijk was.

Ik vertelde dat voor het maken van een foto mijn borsten tussen twee platen worden geplet en dat ze dan zo plat zijn als een pannekoek. 'Eigenlijk is het net een tosti-ijzer.'
Waarop Jip me verschrikt aankeek en vroeg: 'Wordt het dan ook net zo heet?'

Soms hè... dan komt er volgens mij ineens weer een vleugje autisme bij hem bovendrijven :-).








2 opmerkingen:

  1. Een heel logische reactie. Ik herken dit van onze jongste zoon. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed nieuws dat de uitslag goed was. En geweldige foto en uitspraak.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen