zaterdag 10 februari 2018

Zwijmelen op Zaterdag: Maybe I'm Amazed

Vorige week plaatste ik een nummer dat gezongen werd door Eddie Vedder, en dat oorspronkelijk gezongen werd door Sir Paul McCartney. 
Stomtoevallig - of misschien minder minder toevallig, want google ziet alles wat je op je pc-tje doet, en stelt op basis daarvan van alles voor- kwam ik later een nummer tegen van mijn andere muziekheld Dave Grohl. In duet met Norah Jones. En ook oorspronkelijk van Paul McCartney. 

Ik vind het prachtig. En omdat het zo'n mooi liefdesliedje is: alvast voor de valentijn voor volgende week. 

Geniet maar lekker even mee. 
Ik plaats weer beide versies. 



5 opmerkingen:

  1. Allebei mooi. Met de eerste als favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorkeur voor de eerste. Maar beiden prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide mooi, maar met alle respect voor Sir Paul & Co, mijn favo is ook de eerste: een exponent van Nirvana met de dochter van Ravi Shankar! Fenomenale interpretatie en uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier de eerste ook favoriet. Soms best wel,irritant die Mr. Google maar je komt zo wel eens iets leuks tegen.

    BeantwoordenVerwijderen