zaterdag 8 oktober 2011

als vliegen aan de muur

Vandaag vierde Janneke haar partijtje. Na een damesachtige tea-party vorig jaar, wilde ze dit jaar heel stoer klimwandklimmen.
Meestal ben ik niet zo goed in partijtjes. Ik vind het te druk, en ik voel erg de verantwoordelijk heid over de kinderen die ik onder mijn hoede heb. Helemaal aan zo'n muur... je moet er toch maar op vertrouwen dat ze goed gezekerd zijn.

Als vliegen aan de muur kropen ze omhoog. De één met meer lef als de ander. Als afsluiting gingen ze met de schotel van de borstelbaan naar beneden.

Geen gebroken ledematen, geen hersenschuddingen. Alleen maar angstige, blije en trotse gezichten!

Zo. En na deze spanning is het ook voor mij tijd voor een borrel ter ontspanning!
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Lekker stoer, zo'n klimpartijtje!!
    Heeft de borrel gesmaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze smaakten (let op meervoud!) heerlijk. cola tik. haal ik altijd in huis als m'n pa op bezoek komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klimwanden... grappig. Maar ik ga dr niet in :-)

    BeantwoordenVerwijderen