woensdag 4 juli 2012

blij dat ik rij


Eén keer per jaar verplaatst de spinningles zich van de sportschool naar het bos. Dan huren we een fiets op echte wielen en gaan we naar buiten.
Het is alweer een paar weken geleden dat we het rondje door het bos hebben gedaan, maar gisteren kwamen op het internet ineens de foto's voorbij.
En die wilde ik toch even delen.

En wel hierom:

Zien jullie hoe enorm ik geniet!!???
Zo ontspannen, zo blij?

Het was een heerlijk tochtje. Linksaf de wijk uit, en voor de rest van de avond hebben we alleen maar bos gezien.



Ik vind het echt geweldig om zo in het bos te fietsen. Niet alleen de klimmetjes zijn uitdagend, ook de afdalingen mogen spannend genoemd worden. Hier nog even een voetje aan de vloer. De foto laat niet zien hoe steil het was.

Dwars door het losse zand. Verzet zo licht mogelijk. Maar er komt een moment dat je omvalt... ik wel... de echte die-hards met ervaring hielden stand.

De behendigheid die erbij komt kijken. Het ontwijken van de stronken en de takken. Dwars door diepe plassen... Het is een wonder dat ik toen niks gebroken heb...




En dan op de terugweg uit het bos een ommetje door het 'buitengebied'.


'Daar, waar Brabant Zeeland kust....'
Mooi hè??!!

En als toetje de klim op de berg, met uitzicht over het Markiezaatsmeer.


Die ATB-fiets hè... ik roep steeds dat ik geen tijd heb voor nieuwe hobby's.
Maar toch.. als ik dan deze foto's weer zie. Als ik zie hoe blij ik was... Als ik zie hoe enorm ik genoot. Als ik bedenk hoe goed de omgeving zich hiervoor leent...

Ik vrees dat die fiets er gaat komen...



5 opmerkingen:

  1. Ik denk dat ik volgend jaar met je mee ga atb-en!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de vreugde van het scherm gelezen, Tasja. Je zit er bij als een echter sportheld(in). Die ATB moet je jezelf gunnen, als je er zo van houdt, denk ik. De plaatjes getuigen van liefde voor de sport en de natuur. Met heel veel plezier gekeken en gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed plan om jezelf een mountainbike cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie je genieten.. maar nu.. zitten op kussentjes??? Als ik een tijdje niet gefietst heb, dan voel ik het de volgende dag echt wel...

    Mooie foto's.... blijf genieten.
    Ik wens jullie een heel fijne vakantie en voor nu een goed weekeinde!!!

    BeantwoordenVerwijderen