maandag 12 november 2012

betrapt

De combi 9-jarige dochter en iphone zorgt vaak voor leuke verrassingen.
Regelmatig gaat Janneke met mijn iphone aan de haal kom ik foto's tegen van de wereld zoals zij hem ziet.

het nieuwe nagellakje, dat zo goed bij haar smoothie past

de voeten in mama's hoge hakken




een mooie tekening



zelfportretjes, gek (oeps, dit gaat ze niet leuk vinden) , cool, boos, zo neutraal mogelijk, blij, close-up....



foto's van verkleedpartijen met vriendinnetjes



foto's van Jip



of deze... ook van Jip ??? wel heel cool



of in het ergste geval... een foto van haar moeder, die in slaap viel terwijl ze samen The Voice keken....

Zucht....



Hoeveel strafpunten zal ik haar hiervoor geven? 

3 opmerkingen:

  1. hey, die iphone in iphone is de mijne!
    Niet je dochter de schuld geven voor die barst in het scherm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Owww.... ik dacht Jip's ruitjesblouse te herkennen.... maar ik herkende die platte vingernagel niet als de zijne... sjucht... nou moet ik mijn blog aanpassen....

      Verwijderen
  2. Dat lijkt me net alsof je een cadeautje vind in je telefoon, die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen