vrijdag 6 december 2013

haaknaaldenhoesjes

Soms ben ik zo in mijn nopjes hè? Omdat ik het zo fijn vind om in de weer te zijn met mijn lapjes en mijn bandjes, kantjes en randjes.

Iemand vroeg me of ik een haaknaaldenhoesje kon naaien.

Vast wel.
Google is my friend.
Van de leukste dingen die ik zag combineerde ik alles tot het handigste model.

Ik ging naar de stoffenwinkel voor een lapje en wat bandjes, kantjes en randjes.



En na een avondje door gassen op de machine had ik mijn eerste hoesjes af. Na tips van de eerste haakster met ervaring heb ik het pilotmodel aangepast. En nu zijn ze te koop. Bij mij. Voor €15,00. De helft van de opbrengsten gaat naar No Guts No Glory. De andere helft is vergoeding voor de materiaalkosten. 


Ik vind ze superschattig, en goed gelukt. Er zijn er al 4 in bestelling :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten