woensdag 7 mei 2014

De verdubbeldame

De Verdubbeldame is leuk . Je kan een actie, een goede daad bij haar aanmelden, zij deelt deze actie vervolgens op haar blog, doet een poosje hetzelfde om de actie te verdubbelen en beschrijft vervolgens haar ervaringen in haar blog.
Zo wordt de wereld steeds een beetje mooier . 

Dus meldde ik me bij haar voor No Presents No Glory: Mijn 'facebookwinkeltje' waar ik spullen verkoop voor No Guts No Glory. Via haar oproep werden er verschillende items gedoneerd. En ze beloofde zelf ook iets te maken. Vorige week lag er een pakketje in de brievenbus. Een doosje geluksmagneetjes van de verdubbeldame. Met een prachtige fleurige kaart. 





'Trekt het geluk naar je toe' staat er op. Natuurlijk een prima kadootje om thuis op voorraad te hebben. Er is altijd wel iemand die je een portie geluk toe kan sturen. Ze zijn voor minimaal €2,50 per stuk te koop. En het bedrag gaat natuurlijk naar No Guts No Glory. 

Lees hier het blog dat ze erover schreef!
http://verdubbeldame.blogspot.nl/2014/05/de-verdubbeldame-doneert-iets.html

Heel erg bedankt, verdubbeldame!

O, en als jullie toch bij haar kijken: Zondag organiseert ze een verdubbel-doe-dag in Rotterdam. Superleuke acties!
Hier lees je er alles over: http://verdubbeldame.blogspot.nl/2014/04/het-verdubbeldag-programma-online.html

1 opmerking:

  1. Ik ga niet naar de verdubbeldame. Ze woont zo ver weg. Meer dan het dubbele dat ik aan kan nadat ik ook al op en neer naar Hasselt ben getreind. Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen