zaterdag 20 september 2014

zwijmelen op zaterdag: Demons

Vandaag kwam bij Marja de zwijmel van haar schoonouders. Zij gaven de inspiratie voor haar

En, Pling!, daar was ook mijn zwijmel. Ik plaats er eentje die volgens mijn dochter ook heel geschikt is, omdat we het allebei zo'n leuke zwijmel vinden.

Ik heb Imagine Dragons live gezien op Werchter. Ze zongen op één van de kleine podia, maar man man, had ze main-stage gegeven. Het dak ging er af. Wat een energie en een spetterend gebeuren. En wat miste ik Janneke op dat moment... ze had er graag bij willen zijn. Iedere keer als ik dit nummer op de radio hoor dan voel ik de energie die op dat moment rond het podium hing weer stromen.

Des te leuker dat het clipje ook live beelden bevat. Daar komt goed op over hoe ze de zaal meevoerden in de muziek.

Demons dus, van Imagine Dragons.




O... en ze vragen ook nog even aandacht voor een boodschap achteraf....

8 opmerkingen:

  1. Af en toe een lekker uit de pan schietend stukje muziek houd je om deze tijd wakker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh... heerlijk! Ik hou er van. Prachtig. De volumeknop ging even omhoog! Sorry lieve buren.
    Morgen nog een keer. maar dan voluit. Leuk!!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij zulke optredens vraag ik me altijd af wat mensen voelen die erbij staan...

    zelf kan ik dit soort concerten niet bezoeken, heb dus wel bewondering voor hen die dat wel kunnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er zo bij zwijmelen kunt. Aan mij is het niet besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heeft dochter samen met Vriendje de hele zomer gezongen, zo'n mooi nummer!
    Maar liveconcerts is niks voor mij, ik wordt gek/ziek van de flikkerlichten, de vele mensen en de rokerige ruimte als ze het kanon er weer eens opzetten.
    Ik kijk wel op youtube :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig nummer. Ik word altijd heel blij van die live optredens. Er gaat een enorme kracht van uit.

    BeantwoordenVerwijderen