vrijdag 15 april 2016

Zwijmelen op Zaterdag: All around the world

Oei, er kwam weer een mooierd voorbij deze week voor de zaterdagse zwijmel.
Lisa Stansfield. Zij ontbreekt nog in deze rubriek.
Rijper en ouder dan eind jaren '80 toen zij met dit nummer in de hitlijsten stond.
En gek... ik ken het nummer. Maar ik heb eigenlijk nooit geweten wie dit nummer zong. Terwijl ik dit nummer toch heel graag hoor!
De combinatie met Barry White vind ik prachtig. Wat een stem heeft die man!
Echt... sommige mensen rijpen zo mooi!

All around the world.
Ik maak vandaag ook een klein reisje rond mijn wereld.
Ik reis af naar het 'Wilde Westen' zoals Marja de randstad ook wel noemt.
Mijn vader feliciteren voor zijn verjaardag. Een bezoekje brengen aan mijn vriendin bij het 30 jarig jubileum van de speel-o-theek waar we ooit samen als vrijwilliger werkten en waar zij zich nog steeds met hart en ziel voor in zet.
Een bakkie (of borrel mag ook) bij een andere vriendin. Ooit was zij mijn overbuurvrouw en zagen we elkaar bijna dagelijks. Nu is het veel te lang geleden dat we elkaar zagen...
En 's avonds mag ik bij mijn broer aanschuiven  voor het eten.
Heerlijk. En mijn Prulleke reist gezellig met me mee.






9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vader. Leuk dat jij naar het wilde westen gaat. Geniet van jullie trip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier tammer dan je denkt hoor :)
    Lisa, lang geleden dat ik deze hoorde, maar kan 'm zo meezingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die man...wat een stem he.... zuchttt

    Veeeeeel plezier met de reisje, geniet ervan.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gerijpt duo. En die stemmen passen erg goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh deze ken ik wel, leuk weer eens te horen
    Gefeliciteerd met je vader.Ik wens je een fijne middag

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede reis en geniet van alle lieverds in het Wilde Westen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je vader! Hoop dat je een heerlijk weekend zult hebben in het westen! Zwaai je even als je langs Zeist rijdt? ;-)
    Lekker nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "Iedereen" is tegenwoordig ook maar jarig dezer dagen ;)
    Gefeliciteerd nog!
    Ja, die soepele, donkerbruine stem van Barry White (geboren als Barry Eugene Carter) is uniek, en die twee stemmen passen mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog gefeliciteerd met je vader. Ik hoop dat het een geslaagde dag was.
    Heerlijke muziek.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen