zaterdag 30 april 2016

Zwijmelen op zaterdag: The Lonely Sheperd

Vanavond was het tijd om onze oudste wat cultuur bij de brengen. 
De jongste haakte voor het einde van de eerste scene al af. 
Kill Bill was op tv. 
Ik hou niet zo van geweld, maar het geweld bij Kill Bill trek ik nog net :p...

Oudste was net zo enthousiast over de film als ik.
Ik zou wel net zo mooi en sterk en slank willen zijn als Uma Thurman.






Ik hoop dat deel twee en drie ook snel uitgezonden worden.

Ja... en de muziek...
Die vind ik ook altijd zo bijzonder in de Tarantino-films.

Mr.C. wist maker van dit nummer te benoemen, Gheorge Zamfir, ook bekend van zijn bijdrages in Once Upon a Time in the West, en zo kwam ik op de valreep toch nog aan een mooie zaterdagse zwijmel.











9 opmerkingen:

  1. Ontroerende muziek. Dank voor deze mooie zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijdens ons tweede kopje koffie heerlijk meegezwijmeld.
    Fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig stond deze zwijmel ook op mijn lijstje. Hier luister ik 's avonds vaak naar. Het blijft mooi en je kunt er zo heerlijk bij wegdromen.
    Groetje, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tarantino weet van mensen raken, net als Zamfir!
    Die film doet mij dan weer niks maar heej dat zegt verder niks natuurlijk
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk altijd met mijn handen half voor mijn ogen naar Kill Bill. Maar ja..dat weet je van die Tarantino films. Vol 'zinvol' geweld. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fenomeen op de panfluit! Deze muziek heb ik waarschijnlijk vaak op de radio gehoord, want na twee tonen hoorde ik het vervolg al. Prachtig, gevoelig gespeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken de film niet en ik ben allergisch voor panfluiten ;-)
    Was er nooit weg van, maar tijdens mijn overwinterperiodes heb ik zo vaak in de windrichting gezeten van de pan-fluitist die op de boulevard speelde dat ik er helemaal gallisch van word als ik ze hoor.. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zwijmel. Once Upon a Time in the West is favoriet bij Hubbie. Genoten!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen